About Me

My photo
simple person, but a little bit sensitive.

Tuesday, February 24, 2009

Monday, February 23, 2009

join la mana2 ek...

mana2 cara yang boleh utk berkomunikasi
Friendster, facebook, myspace,tagged. semua ada. just add d NICK_UDIN@yahoo.com

Sunday, February 22, 2009

aku dah tempah. Tapi,,,,

aku dah tempah tiket balik tapi aku takut dengan projek tahun akhir aku. Ya Allah, berilah kesenangan kepada hamba Mu yang hina ini.

Alhamdulillah....

Semua barang aku beli daripada lelong(bida dan beli terus) telah sampai dengan selamat. namun, ada beberapa item yang tidak memuaskan hati aku di mana barang yang aku beli tak sama dengan yang aku order, nasib baik ada faktor lain yang boleh membuatkan aku lupakan ketidakpuashatian aku itu.

rockers beb

video

kecewa seorang rempit

video

kecewanya seorang mat rempit yang didajal oleh kawan-kawan dia.

haram...


ni la udang yang kawan aku dapat semasa menjalankan misi sulit 'memancing di tasik unimas' (jangan tiru aksi ini semasa ada

guard). malam tu kitorang berlima telah menjalankan misi tersebut. kami menggunakan alatan memancing yang sulit(tangsi yang diikat pada botol air mineral). banyak jugak ikan yang kitorang dapat. hasilnya malam tu kitorang dapat makan ikan talapia goreng. hahahahaha

apa pandangan korang mengenai amalan jampi serapah?

amalan jampi serapah merupakan tajuk Projek tahun akhir aku. jadi aku nak tahu apa pandangan korang pasal amalan jampi serapah. adakah amalan ini masih diamalkan sehingga kini. aku jugak nak tahu adakah korang percaya dengan amalan jampi serapah.

semester yang penuh cabaran bagi semua penuntut universiti

kalau tak ada aral melintang sem ni merupakan sem terakhir aku di UNIMAS, seperti yang semua tahu sem terakhir ni merupakan semester yang memerlukan tahap kesabaran, ketelitian dan macam2 lagi. aku harap tak ada kawan2 aku yang sangkut. marilah sama2 kita berdoa agar Allah S.WT memberikan kemudahan kepada kita.

Saturday, February 21, 2009

kenangan d unimas




ni masa kem tahun 1 dulu...

keperitan baru bagi Art Management students


kami telah menerima arahan baru iaitu, kami harus mematuhi etika pemakaian sebagai pengurus apabila ke fakulti (arahan daripada ketua jabatan kami yang baru) . aku memang tak nafikan bahawa arahan ini merupakan sesuatu yang baik kepada kami namun perubahan ini seharusnya dilakukan secara perlahan bukan mendadak macam sekarang. sehinggakan aku rasa malas utk ke fakulti. aku telah 'memonteng' selama seminggu kerana emosi aku berkecamuk. namun apa yang aku lakukan ini (memonteng) ini sebenarnya lebih banyak memudaratkan aku.

gila lelong...





























Alamak.... aku dah ketagih lelong. aku dah ketagih dengan pembelian melalui internet. aku dah membeli 7 barang melalui lelong. sekarang ni bukak je internet mesti bukak lelong. aduhai. aku dah membelanjakan hampir rm700 untuk barang-barang kat atas ni
.

Monday, February 2, 2009

masalah ni....

sape yang menghidap penyakit hepatitis b tahap kronik? boleh tak kalau kita berkongsi macamana keadaannya bila dah kronik dan ada ubat tak yang boleh menyembuhkan penyakit ni?